مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 11:052023-06-28بين الملل

فارس من| خبرنگار آلمانی چه دید که رسانه های کشورش کتمان کردند؟


«اودو اوولف گوته» خبرنگار آلمانی که 8 سال جنگ تحمیلی گزارش هایی از خطوط درگیری تهیه می کرد، هنگام بازگشت به کشورش عکس هایی را به همراه داشت که نشان می داد «آلمان» در تجهیز سلاح های شیمیایی صدام نقش داشته است، -   افشاء خبرنگار آلمانی درباره نقش آلمان در تجهیز سلاح های شیمیایی عراق را ببینید در این چند دهه گذشته مصدومین شیمیایی به ویژه مصدومین شیمیایی کشورهای ژاپن، ایران، عراق و سوریه تلاش کردند برای احقاق خودشان فعالیت های برون مرزی و بین المللی از طریق سازمان منع سلاح های شیمیایی و دادگاه لاهه انجام دهند.

5 انجمن ایرانی که پیام رسان مظلومیت جانبازان شیمیایی شدند سازمان منع سلاح های شیمیایی Organisation for the Prohibition of Chemical Weapons یا همان OPCW از سال 1996 در رابطه با بحث ممنوعیت سلاح های شیمیایی قوانین را وضع کرد و از سال 1997 کشورها به این سازمان پیوستند که در نهایت 193 کشور عضو رسمی این سازمان هستند.

این سازمان که مقرش در لاهه کشور هلند است، از 2 بخش دولتی ها و سازمان های مردم نهاد تشکیل شده است که این دو در راستای انجام اهداف و کنوانسیون سازمان جهانی OPCW  در فعالیت هایی که به آن ها محول شده است، فعالیت می کنند.

نمایی از سازمان منع سلاح های شیمیایی در اینجا سازمان های غیر دولتی و غیر سیاسی که فعالیت اقتصادی ندارند، پیگیر اهداف و مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| خبرنگار آلمانی چه دید که رسانه های کشورش کتمان کردند؟

فارس من| خبرنگار آلمانی چه دید که رسانه های کشورش کتمان کردند؟